tippie.reismee.nl

Weer er tegen aan

Na 3 kwartier lopen weer aan de slag. Na het voeden en verschonen van de kindjes hebben we tea time. Wat een lol ik had stroopwafels mee voor de huismoeders. Dansen zingen en fun. Ze bewaarden stukjes koek voor thuis en waren happy. Een anekdote want de huismoeders vinden dat ik te hard werk. Hee waar hoor ik dit vaker??????? Maar ze hadden een matrasje neergelegd zodat ik een uurtje kan slapen. Dat gebeurt daar gewoon, effe liggen. Zo kan het ook dus, hint hint hint. Hahaha. Ik vind het erg leuk dat jullie mij volgen, ik heb zoveel te vertellen. Tot de vlgde keer weer.

Reacties

Reacties

Jannie

wat lief dat ze zo voor je zorgen!!

Jacqueline

Wat grappig!
Enne je logeerbedje staat klaar hoor?

Aria

Beetje aanpassen aan de temperatuur. ...Dus rustig aan. Geniet er maar van.

Berta

Fijn dat je leuke dagen heb gehad in Zambia, wat zijn Olifanten groot hé.
Ja je zal je Euro tempo wat bij moeten stellen hoor, het komt mij ook heel bekend in de oren!!
Lieve groet

karin

Genie van alles

Myriam

Heerlijk zoals jij aan het genieten bent en pas wel goed op jezelf!!!!
groetjesssss......

Wilfried

Leuk, dat de stroopwafels het zo goed doen, verrassing. Bij de volgende vergadering gaan we ook vragen om een bed voor de vrijwilligers om even uit te kunnen rusten. :)
Wat een mooi werk doe je daar toch en fijn, dat ze je ook een beetje in de gaten houden.

marga

succes met de laatste periode!!
geniet en neem de herinneringen mee.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!