tippie.reismee.nl

Onverwacht naar huis

Lieve mensen morgen neem ik afscheid op mijn project mijn schoonvader is overleden dus ik vlieg donderdag terug naar Nederland. Morgen probeer ik nog iets te vertellen over het afscheid. Het is niet anders maar ik wil er zijn voor mijn gezin.

karin

Gecondoleerd. Heel veel sterkte. Ik wens je een goede reis terug. Zeg maar" tot ziens "als je weggaat

Caroll

Sterkte voor jou en de familie
Veilige terugreis x Caroll

Tiny

Gecondoleerd Sandra, sterkte voor jou en je gezin en goede reis donderdag

Lieve

Heel veel sterkte voor jou en je familie Sandra veel liefs

Jannie

Gecondoleerd en veel sterkte Sandra!

Marga

Heel veel sterkte, Sandra om afscheid te nemen en van harte mijn meeleven met het overlijden van je schoonvader. Ik denk aan je en bid voor je om een voorspoedige terug reis.

Brenda

Ohh wat vervelend!! Gecondoleerd en heel veel Sterkte voor jullie allen!! Goede reis!!

Corine

Gecontroleerd en heel veel sterkte voor jullie allemaal

natasja

Gecondoleerd en heel veel sterkte en een goede reis terug

Marjolijn

Heel veel sterkte voor jou, Peter en je gezin!

Wilfried

Sandra, sterkte voor jullie allemaal en kom veilig terug.

Myriam

Sandra, Gecondoleerd en heel veel sterkte!!! Wens jou een hele goede reis terug!!

An!

Wat rot zeg. Gecondoleerd.
Veilig weer terug komen.
Sterkte .

Joséphine

Allereerst gecondoleerd Sandra voor jou en je gezin.
Fijn dat jullie/jij hem ook nog een fijne tijd hier hebben kunnen geven!
Elke week ging je met hem bitterballen eten bij Azië,boodschappen doen etc.
En een goede reis terug,en veel sterkte voor de komende tijd toegewenst.

Marleen

Gecondoleerd Sandra en heel veel sterkte gewenst aan jou en je gezin