tippie.reismee.nl

Weekend

Dit weekend hadden we een relax weekend. Gisteren naar de stoffen markt geweest en in de stad wat rondgehangen. Boodschappen gedaan voor avondeten en voor de spelletjes avond die we hebben gedaan. . Vandaag lekker uitgeslapen, het is hier om half 5 licht dus de dagen beginnen vroeg. Rond 11.30u naar het zwembad met de tuctuc, daar heerlijk geluncht. Terug rond 17.45 want dan is het hier donker. Morgen mag ik weer aan de slag. Op mijn project wonen 10 baby's waarvan de moeder gestorven is en meestal de vader uit beeld. Het huis waar deze baby's worden opgevangen heet the house of hope. In principe wachten de baby's op een adoptie van familie of een ander gezin, vaak buiten Malawi. Ben blij dat ik mijn steentje kan bijdragen, al is het maar een druppel op een gloeiende plaat. Ik berust er nu wat in, dat ik niets kan veranderen aan de situatie al vond ik dit in het begin erg moeilijk. Het deed en doet veel meer met me dan ik had kunnen bedenken. Maar goed, dit heb ik gedaan, ik ben een ervaring rijker en dat nemen ze me niet af. Bedankt voor jullie reacties, vind het erg leuk dat ik gevolgd word.

Reacties

Reacties

Myriam

Je bent het volgen zooo waard!!!

Lieve

Het is zo fijn om je te volgen Sandra wat heel mooi wat je allemaal doet daar maar ook hier ik vond het zo leuk dat ze een matje voor je klaarlegde om wat te rustende staat altijd voor iedereen klaar heel veel liefs geniet nog maar veel en de baby's zullen ook zo van jou genieten

Rudy

Het ia altijd leuk om je verhalen te lezen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!