tippie.reismee.nl

Vertrek Suus

Vandaag heb ik om 5.45 Suus naar het vliegveld gebracht voor haar back pack avontuur in Thailand en India. Niet makkelijk, ze gaat nog weg tot 3 december. Ik ben ongelooflijk trots op haar en zal haar missen. Maar wat waren deze weken kostbaar voor ons allebei. Ik blijf nog 2 weken in Malawi en dan vlieg ik richting Brussel. We hebben een heerlijk weekend voor de boeg, naar de stad met minibusses en zondag zwembad. De mini bus is al een avontuur op zich, die worden zo volgepropt met zwetende mensen dat je naar adem moet snakken. Het is hier 35 graden dus je kan je er iets bij voorstellen. De donatie is gedaan, en ik koop nog baby sokken en slabbetjes. Ik word op de hoogte gehouden waaraan het besteed word, dit zal ws voeding zijn. Jullie horen ervan. Tot blogs

Reacties

Reacties

Wilfried

Wat vliegt de tijd voor je. Nog maar 2 weken! Geniet er van, ook nu Suus weg is.

Myriam

Pluk iedere dag Sandra en je hebt nog 2 weken dus dan kun je nog veel meemaken. Begrijp wel dat je Suus gaat missen maar dat zal vast wederzijds zijn.Des temeer hebben jullie elkaar weer te vertellen als jullie weer samen zijn in December. Lieve groetjes

karin

Lieve groetjes.
De tijd vliegt op alle manieren. Geniet van alles

Joséphine

Ja Sandra nu alweer de tijd gekomen dat je dochter weg ging,dat lijkt mij moeilijk dat je zo'n speciale tijd samen hebt doorgemaakt,en dan afscheid te nemen,en achterblijven in een vreemd land,je wist natuurlijk dat het er aan zou komen,maar als het dn echt zo ver is,dan voel je het pas!

Ja het leven bestaat uit afscheid nemen,op wat voor manier dan ook.
In dit geval heb je afleiding genoeg door het werk wat je verricht,maar je hebt ook je 'stille' momenten,en dan gaat het door je heen.

Mijn dochter had een reis gewonnen naar West Amerika,en land straks om 11.30u.ik zit nu al helemaal te stressen want ik had niets meer gehoord van schoonzoon en kinderen,ook niet op de app! Ook zo één 'loslaten' ja ook makkelijker gezegd dan gedaan.

Nou zo kan ie wel weer,ik lijk wel een oude Oma (oeps,dat ben ik ook!,)
Succes in de minibus en het zwembad zondag! Grtjs.Joséphine

Tiny

Wat gaat de tijd snel. Goed werk doen én genieten, daar gaat het om.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!