tippie.reismee.nl

Ziekenhuis

Na een week hard werken en veel indrukken hadden we zondag onze relaxdag. Dat ik deze in het ziekenhuis zou doorbrengen had ik me niet kunnen bedenken. Wat doet deze snufferd, valt plomp verloren met mijn kinderen op een betonnen trap en die zijn hard weet ik nu. Kin gehecht maar gelukkig liep alles goed af. Was op dit moment blij dat Suus met mij mee ging, we hadden eigenlijk wel lol want het is zo anders als Nederland. Maar mensen het gaat uitstekend met ons. Het is hier super

Reacties

Reacties

José

Wat fijn dat jullie zo enthousiast zijn. We reizen echt een beetje mee!
Hou je goed!
Groetjes, José.

Lieve

He Sandra toch dat je gevallen bent maar wat fijn dat jullie zo genieten mooie foto's en een bijzondere ervaring fijn dat ik het kan volgen veel liefs voor Suus en jou

Anja

Gelukkig kun je er nog om lachen. Hoe is het met de kindjes?

Wilfried

Hè, Sandra, wat vervelend dat je gevallen bent. Maar fijn, dat het toch goed gaat, weer een ervaring rijker in een totaal vreemd en ander ziekenhuis.
Bijzondere en mooie reis voor jullie!

Ilse

Jij bent dus ok, gelukkig. En je kinderen?

Sylvia

Oei oei oei
Beterschap ermee! X

Conny

Geweldig dat je het zo naar je zin hebt.
Je ziet er stralend uit.
Wens je nog heel veel onvergeetelijke,unieke momenten daar. En blijf ze genieten. Groetjes aan Suus

Bep

Gelukkig alles goed afgelopen. Mooie foto,s Sandra.veel liefs van bep

Els vd

Jeetje San, ik dacht al zoiets te zien op de foto! Dat kwam flink aan dan! Het ziekenhuis daar ook meteen gezien dan?, niet de bedoeling.
Fijn dat je zo enthousiast bent, geniet er nog maar lekker van! Groetjes ,Els vD

Myriam

Wel even schrikken maar gelukkig valt het mee en weer een ervaring rijker wat niet echt de bedoeling was... Geniet samen met je dochter Suus van alle moois wat nog komen gaat.Ik vind het fijn om jullie op deze manier te kunnen volgen en mee te genieten van al jullie avonturen. Gr. Myriam

Nora

Heel fijn dat we je kunnen volgen en genieten zo ook een beetje mee. Veel succes verder en oppassen !!

Marlies van Hee

Jeetje wat vervelend dat je bent gevallen, gelukkig goed afgelopen. Heel leuk om je op deze manier te volgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!